Είναι τα Μαθηματικά μόνο πράξεις;

Ο Κόνραντ Γούλφραμ προβληματίζεται σχετικά με την εμμονή μας στις πράξεις κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών. Μας θυμίζει πως αυτή τη στιγμή χάνουμε περισσότερες ώρες στο πώς γίνεται η διαίρεση -την κάνει και μια αριθμομηχανή- και όχι στο πότε κάνουμε διαίρεση -κάτι που δεν μπορεί να κάνει η αριθμομηχανή. Για να ξεπεραστεί αυτή η δυσκολία προτείνει οι υπολογιστές να αναλάβουν το μέρος των πράξεων και οι μαθητές το υπόλοιπο κομμάτι των μαθηματικών. Φυσικά, δεν αρνείται ότι οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν κάποιες υπολογιστικές δεξιότητες όπως οι πράξεις με τον νου. Απλώς, υποστηρίζει -και συμφωνώ απόλυτα- ότι τα μαθηματικά είναι πολύ ευρύτερα των πράξεων, άρα πρέπει να δοθεί έμφαση σ' αυτό το ευρύτερο κομμάτι.

Στο βίντεο υπάρχουν ελληνικοί υπότιτλοι.

Σχόλια